2013. július 15., hétfő

14. fejezet

Sziasztok! Meghoztam a 14. részt, ami eléggé rövid lett. Sajnálom, hogy ekkora csúszással érkezett, de táborban voltam csütörtökig aztán szombaton fellépni stb. Bevallom, nem sok kedvem volt megírni, szerintem ez érződik is rajta, de megpróbáltam normális fejezetet hozni..ha nem sikerült, akkor bocsánat.
De nem is húzom tovább az időtöket. Jó olvasást! :) xx


A konyhából szálltak a jobbnál jobb illatok, amiket még fent a szobámban is lehetett érezni. A tükröm előtt álltam és megnéztem, hogy minden rendben van - e rajtam. Nem akartam annyira kiöltözni, ezért fehér inget vettem fel, betűrve egy fekete nadrágba. A csengő hangját hallottam. Lerohantam a lépcsőn és ajtót nyitottam a vendégünknek.
 - Szia Harry! - köszöntöttem mosolyogva.
 - Szia, gyönyörű - köszönt rekedtes hangján. Kezeit a háta mögött tartotta, majd előhúzta az egyiket és átadott egy fehér rózsát.
 - Köszönöm - adtam egy puszit az arcára és beinvitáltam. Levette a kabátját, amit felakasztottam a fogasra.
Apa jött ki a konyhából és bemutatkoztak egymásnak. Kezet fogtak egymással és átsétáltunk a konyhába. Kicsit kellemetlenül éreztem magamat, mert csak most jött a "kihallgatás". Leültünk az asztalhoz, apa az asztalfőre én mellé, velem szemben pedig Harry foglalt helyet. A gőzölgő ételek már tálalva voltak ezért mertem magamnak a levesből. A többiek folytatták a példámat.
 - És Harry hova jársz iskolába? - kérdezte apa.
 - Nem járok iskolába, a gimnázium után befejeztem a tanulmányaimat. - válaszolta illedelmesen.
 - Akkor mit csinálsz?
 - Úszom - pillantott rám  Harry, én meg mosolyogva lehajtottam a fejemet. Igen, múltkor mi is úsztunk.
 - Ó. Értem. És ezt csak hobbi szinten műveled vagy profibban is? - nézte összehúzott szemekkel apám az előttem ülő gyönyörű fiút. Harry megtörölte a szalvétájával a száját, és válaszolt:
 - Profi szinten. Nem sokára lesz egy országos verseny, arra készülök. Ha nyerek, akkor egy Európa méretű versenyre juthatok ki. - Apa elismerően bólintott én pedig csodálkozva figyeltem a beszélgetést. Nekem erről nem is szólt..
Felálltam az asztaltól, hogy a mosdóba menjek. Amikor vissza felé mentem hallottam a konyhából kiszűrődő halk hangokat. Megálltam a fal mellett és hallgatózni kezdtem.
 - Nem játszadozom vele - Harry rekedtes hangját hallottam a fal túloldaláról.. Azt hiszem ez egy bizalmas beszélgetés volt, amit direkt nélkülem akartak megvitatni. - Nagyon kedvelem Annet. Azt hiszem szerelmes vagyok belé - mondta nekem pedig az arcomon egy hatalmas mosoly húzódott. Szeret. Még soha senki nem mondta nekem. 
Még váltottak pár szót a konyhában, ami már nem volt ennyire mély, mivel visszamentem közéjük.  Folytatták a felszínes beszélgetést, én meg próbáltam takarni a mosolyomat, nehogy eláruljam magamat.
***
A vacsora után Harrynek mennie kellett, mert másnap edzése lesz és korán kell kelnie. Felkaptam a kabátomat, amíg apa elköszönt a barátomtól, akit kikísértem a kocsijáig. Útközben rákulcsolta ujjait az enyéimre. Felé fordítottam a fejemet.
 - Nagyon rossz volt? - kérdeztem.
 - Dehogy is. Szerintem nornális volt az egész, apukád rendes ember - bólintottam megkönnyebbülten - és nagyon jól fűz - mondta, mire kitört belőlem a nevetés. Hogy apa jól főz? Ez még viccnek is rossz. - Mi az? - kérdezte összeráncolva szemöldökét.
 - Nem apa csinálta a vacsorát, a szakácsunk. Apa egy rántottát se tudna elkészíteni - mondtam, s közben visszagondoltam arra, amikor a sütőbe tette be a tojást, mert azt hitte ott csinálják.
Közben odaértünk az autóhoz. Hátamat a kocsi fekete oldal támasztotta, előttem pedig Harry állt. Hatalmas kezei a csípőmön pihentek. Ujjaimmal kisimítottam a tincseket a homlokából, majd átkaroltam a nyakát. Közelebb húztam magamhoz és finoman megcsókoltam telt ajkait. 
 - Köszönöm - suttogtam. 
 - Mégis mit? - kérdezte mély, rekedt hangján.
 - Mindent - mondtam, s még egyszer megcsókoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése