2013. június 24., hétfő

11. fejezet

Kiléptem az öltözőből és Harryt vártam. Az ő pólójában voltam, ami kissé nagy volt nekem, ami jól jött mert nadrágot nem tudott adni nekem. A vizes conversemben tocsogtam. Valljuk be, nem volt kellemes érzés.  A hajamat gumiztam, amikor kicsapódott az öltöző ajtaja és Harry lépett ki onnan. Odalépett hozzám egy csókra, majd odaadta a sapkáját és a kabátját.
 - Tessék - nyújtotta át - nem akarom, hogy megfázz.
 - Köszi - mosolyogtam rá és a fejemre húztam a sapkát. A kabátot segített felvenni. Mélyen beszívtam a ruhadarabok illatát. Harry átölelte a vállam, majd együtt elindultunk a kijárat felé.
 - Tudod, nagyon hülyén érzem magamat így - mutattam végig magamon. Harry hangosan felnevetett.
 - Egyáltalán nem nézel ki hülyén. 
Ahogy kiléptünk, megborzongtam a hidegtől. Összehúztam magamon a kabátot. Harry szorosabban tartott magához, hogy ne fázzak. Az eső szemerkélt a sötét felhőkből. Sietve lépkedtünk a fekete Range Rover - je  felé. Odaértünk a kocsihoz és Harry kinyitotta nekem az ajtót. Beültem a hatalmas autóba és körülnéztem benne, hogy történt - e valamilyen változás azóta, amióta utoljára ültem benne. Nem vettem észre semmilyen újdonságot.  Harry átkocogott a másik ajtóhoz és beült a kormány elé.  Bekötöttem az övemet, amíg Harry bekapcsolta a fűtést.
 - Köszi - hálásan néztem rá.  Közelebb hajolt hozzám és megpuszilta a homlokom.
Beindította a motort és elindultunk a lakása felé
***

Harry ismét kinyitotta nekem a kocsiajtót, utána becsapta azt és rákulcsolta az ujjait az enyémre. Felsétáltunk a lépcsőházban és a második emeleten egy sötétbarna, szinte fekete színű ajtó előtt álltunk meg. Harry a rajtam lévő kabát zsebébe nyúlt és kivette a kulcscsomóját. Beletette a zárba és forgatni kezdte. A sok kulcs zörgött a zárban, ami végül kattant és kinyílt. Beléptünk a lakásba. Egy fiúhoz képest nagyon tiszta és rendezett volt. Ízlésesen volt berendezve. Az egyszerű fehér falakon képek lógtak le azt hiszem a családjáról és a barátairól.Az egyik fal elé egy nagy könyvespolc volt állítva, amin kevesebb könyv, több DVD foglalt helyet. A polc mellett egy nagy lapos TV volt, az előtt pedig egy hatalmas kanapé.
 - Szép a lakásod - dicsértem meg.
 - Köszönöm - mondta rekedtes hangján.
 - A cipőmet hova rakhatom? - néztem fel rá.
 - Itt jó lesz.
Lerágtam magamról a vízben tocsogó cipőmet, a kabátját és a sapkáját. Harry elment valahova egy folyosón a sporttáskájával, én meg úgy döntöttem leülök a kanapéra. Kényelmesen elhelyezkedtem rajta, lábaimat felhúztam magam elé és karjaimmal átöleltem őket.
 - Betettem a ruháidat a szárítóba, Anne - tért vissza átöltözve, pokróccal a kezében. Rám terítette a puha anyagot, ami kezdte felmelegíteni a testemet.
- Köszönöm - mondtam.
Harry a TV elé állt én meg érdeklődve figyeltem a mozdulatait.
 - Nézünk valamit? - kérdezte.
 - Nézhetünk - rántottam meg a vállamat.
Harry leült mellém, jobb karjával átkarolta a vállamat, aztán a távirányítóval bekapcsolta a készüléket és a csatornák között keresett valami nézhetőt. Végül megállapodott valami filmnél.

Körülbelül 20 perc után Harry unni kezdte a filmet. Az orrával kezdte böködni az arcomat. Direkt nem figyeltem rá, kíváncsi voltam a reakciójára. Nem hagyta abba a szórakoztatásomat, mindenképp magára akarta vonni a figyelmemet. Apró csókokat lehelt az állkapcsomra, majd telt ajkait lejjebb vitte a nyakamra. Még mindig pókerarccal bámultan a képernyőt és próbáltam nem figyelni a fiúra mellettem. Nehéz feladat volt. A fürtje csiklandozták az arcomat, ahogy ajkaival az érzékeny bőrt szívta. Valahogy hátradöntött a kanapén és fölém került. Kezein támaszkodott testem mellett és arca közel volt az enyémhez. 
 - Látom nem adod fel - mondta szemtelen vigyorral. Megráztam a fejemet, hogy nem. - Lássuk.
Ajkát az enbyémnek mondta. Nem nyitottam ki a számat, próbáltam erős maradni. Nem bírtam sokáig... ajkaim elváltak egymástól. Lassan, ráérősen csókolt, amitől majdnem megőrültem. Ujjaimmal beletúrtam hajába, fürtjeit kicsit meghúztam. Hevesebben kezdett csókolni. Hatalmas kezeit becsúsztatta a pólóm alá és ujjait végigvontatta az oldalamon. Az érzéstől kirázott a hideg. Felhúzta a pólómat a melltartómig. Ajkaink elváltak egymástól. 
 - Harry, ne - mondtam levegőért kapkodva.
 - Miért? - oldalra döntötte a fejét. Szemeiben láttam a csalódottságot.
 - É-én még nem szeretném - kerültem a szemkontaktust.
 - Szűz vagy még? - kérdezte. Kínos téma nekem, szeretem kerülni, még ha nem is vagyok az.
 - Nem, csak - mondtam kínosan és úgy éreztem tér kell, ezért mocorogni kezdtem. Harry érdeklődve pillantott felém - az első alkalom nem úgy történt, ahogy terveztem...
Várta a folytatást.
 - É-én nem akartam.
 - Megerőszakoltak? - kérdezte. Felkelt felőlem. Meglepett a reakciója. Dühös lett.
 - Nem! - mondtam azonnal - Vagyis igen - hangom gyenge volt és erőtlen. Az emlékek fájnak.
 - Ki volt az? Kinyírom. Az a rohadék volt? - hangját felemelte, állkapcsa megfeszült és idegesen meredt rám. Felültem, hogy a szemébe tudjak nézni.
 - Nem, Harry. Kérlek nyugodj meg. Nem Jason volt, nem ismered. És nem tehetsz semmit, meg amúgy is, feljelentettük régebben. Börtönben van. 
 - Ugye nem lett semmi bajod? - kérdezte aggodalom teli hangon. 
 - Nem, szerencsére nem, csak egy kisebb lelki trauma volt, de már vége.
 - Rendben - láthatóan lenyugodott. Hosszú karját kinyújtotta felém. Elfogadtam és felhúzott maga mellé. Derekamat átölelte, így közel voltunk egymáshoz.
 - Sajnálom - mondta mélyen a szemembe nézve.
 - Nem kell. Én sajnálom, hogy nem tudom megadni neked azt, amire vágysz - néztem le.
 - Sokkal többet adtál már most nekem  - emelte fel az államat, hogy a szemembe tudjon nézni - és meg foglak várni. Hét hónapot vártam erre a pillanatra, többet is tudok egy másikra - mondta őszintén.
Halvány mosoly ült ki az arcomra. Harry  egy gyengéd puszit nyomott az ajkamra, aztán szorosan átölelt. Arcomat a vállába fúrtam és viszonoztam az ölelését
 - Vigyázni fogok rád - suttogta a fülembe, majd váratlanul felemelt. Lábaimat a csípője köré fontam, hogy ne essek le.
 - Mit csinálsz? - kérdeztem mosolyogva.
 - Menjünk aludni - mondta és bevitt a hálószobájába. Óvatosan letett az ágy szélére. 
Harry odament a szekrényéhez, levette a pólóját és a melegítőnadrágját. Alsó ajkamat beharaptam, amikor már csak az alsója fedte tökéletes testét. Befeküdt az ágyba, majd a takarót felemelve invitált be maga mellé. Befeküdtem a meleg ágyba háttal neki és ránk húzta a takarót. Harry karjával szorosan átölelt és a fejét a nyakam hajlatába tette.
 - Jó éjt, gyönyörűm - suttogta.
Karomat az övére tettem és hüvelykujjammal simogattam a tenyerét.
 - Neked is - súgtam, de már csak a szuszogását hallottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése